Nami-hiiri halusi muistaa meitä uusia blogisteja näillä tunnustuksilla. Minä haluan kiittää oikein paljon muistamisesta ja on ihana että tällaista haparoivaa ja muotoaan hakevaa blogia muistetaan. Toivottavasti uudet ihmiset löytävät tiensä myös minun blogiin. Kiitos ja kumarrus vielä kerran!!





 
1. Koska aloitit blogin?

Kunnollinen aloitus oli nyt keväällä 2012
 
2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä se käsittelee?

Leivonta näyttelee pääosaa, floristiikka, puutarha ja kasvit ovat osa blogia. Katsotaan mihin suuntaa mennään.
 
3. Mikä tekee blogistasi erilaisen muihin blogeihin nähden?

En nyt tiedä on erilainen, kuin muut jokainen tietenkin tekee ja kirjoittaa tyylillään.
 
4. Mikä sai sinut aloittamaan kirjoittamisen?

'Emo' sai aikaiseksi viimeisen sysäyksen. Muuten olen miettinyt blogia jo pitenpään.
 
5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

Blogi etsii vielä muotoaan... smiley




 


Nyt pitäisi paljastaa itsestään jotain... hmm..

1. Asun maalla, joen rannalla.
2. Olen onnellinen saavutuksestani, vielä vähän niin on todella hyvä.
3. Pidän blogissa kertomieni lisäksi autojen ja koneiden remonttien ja huoltojen teosta.
4. Sisarukseni asuvat mielestäni liian kaukana.
5. Pidän lämpimästä.
6. En osaa piirtää ollenkaan.
7. Lapset ovat taas nukkuneet liian pitkät päiväunet. cheeky

Eteenpäin nyt en jaa näitä tunnustuksia sen kummemmin, koska olen vielä uusi näissä kuvioissa ja kaikki on outoa ja ihmeellistä..